Verjaardag 19 december

27 december 2019 - Kololi, Gambia

Wat een bijzondere dag was dit. Omdat het op mijn verjaardag ook de laatste schooldag voor de vakantie was werd en flink uitgepakt. Om 8 uur in de ochtend werd er al volop gekokkereld. Onder andere de baobab juice en Wondjo werden gemaakt. Ook de kip werd gemarineerd in heerlijke pittige saus. Een dag voor mijn verjaardag waren de ouders en het broertje van Helma aangekomen. Ze hadden voor mij heel wat leuke cadeautjes gekocht, maar ook meegebracht uit Nederland. De cadeautjes uit Nederland waren van mijn ouders en zusje. Super leuk!! Zeker omdat ik het niet verwacht had. Er werd de hele dag voor me gezongen en na het heerlijke avond eten, de hapjes en de drankjes kreeg ik ook nog is een taart. Nou dit maakte het feest wel helemaal compleet hoor. Ik kan wel zeggen dat dit de meest bijzondere verjaardag ooit was. Ook grappig om een keer je verjaardag te vieren met 32 graden in plaats van met -5.

1. Brigitte:
    27 december 2019
    Leuk om te lezen en leuk dat de verassing van je ouders en je zus geslaagd was! Geniet nog maar van de tijd die je daar nog bent!
  2. Jolanda:
    28 december 2019